نمایش 1–9 از 32 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36

آلن مشتی

تومان
آلن مشتی وسیله‌ای است L مانند با مقطع شش‌ ضلعی برای شل و سفت کردن پیچ‌های آلن . پیچ آلن پیچی است که در یک سرش حفره‌ای شش‌ ضلعی دارد که نوک آچار آلن موقع استفاده در آن قرار می‌گیرد.

انبر زیر شیشه قابل تنظیم

تومان
این انبردستها که در ساخت صنایع دستی شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند ، یک شکاف تمیز در امتداد خطوط به دست آمده در شیشه ، ایجاد می کند.

انبردست

تومان
انبردست وسیله‌ای است که از دو اهرم با یک محور تشکیل شده‌است. انبردست‌ها با طراحی‌های گوناگون و برای اهداف گوناگون طراحی شده‌اند.

پیچ گوشتی 2 سو

تومان
پیچ گوشتی‌های با نوک دوسو دارای شکل تخت می باشند.معمولا دوسو به دو شکل در بازار هستند،قطر نوک برابر با قطر میله که برای فضاهای محدود استفاده می شود و قطر نوک بزرگ تر از قطر میله که برای پیچ های باسر بزرگ کاربرد دارد.

پیچ گوشتی 4 سو

تومان
پیچ گوشتی چهارسو، که دارای نوک چهار پر و شبیه به علامت مثبت می باشد. در سایز بندی این نوع از پیچ گوشتی غالبا از  PH استفاده می شود.

پیچ گوشتی ستاره ای

تومان
پیچ گوشتی ستاره ای برای باز و بسته کردن پیچ های ستاره ای و آلنی مورد استفاده قرار می گیرد.

تاکوز زیر شیشه قابل تنظیم

تومان

تاکوز در دو نوع ثابت و متحرک وجود دارد. در داخل  زیرشیشه یا تاکوز متحرک قطعه ای وجود دارد که با حرکت دادن آن، تاکوز فضای بیشتری را پر می کند. در نظر بگیرید که استفاده از زیر شیشه با نوع و جنس مناسب در پنجره دوجداره الزامی است.

تاکوز زیر شیشه نرمال

تومان
برای جلوگیری از شکست شیشه دوجداره و همچنین راحتی نصب آن در درب و پنجره upvc، شیشه نسبت به محل قرارگیری خود در کادر پروفیل، کوچکتر ساخته می شود. بنابراین فاصله ای بین پروفیل و شیشه دوجداره ایجاد خواهد شد.

تفنگی چسب FALCON 148

تومان
مناسب برای چسب سیلیکون و آکواریوم - مکانیزم راحت و آسان - طراحی دسته ی ارگونومیک و بسیار مقاوم تا در هنگام استفاده دست راحت باشد.