نمایش دادن همه 12 نتیجه

نمایش سایدبار
نمایش 9 24 36

پروفیل بر

تومان
اره پروفیل بر یک ابزار برقی برای برش فلزات و انواع پروفیل است. به تجهیزاتی که در ساخت درب، پنجره، لوله یا نمای ساختمان استفاده می‌شود، پروفیل گفته می‌شود.

پیچ بند برقی

تومان
یکی دیگر از محصولات پر استفاده، پیچ بند برقی است که مناسب برای، باز یا بستن انواع پیچ با سری و سایزهای مختلف و اتصال صفحه‌های درایوال  DrayWall  ‏(‏ کناف ‏)‏  به فریم‌های چوبی یا فلزی بر روی سقف و دیوار است.

تراز لیزری

تومان
تراز لیزری از ابزارهای پیشرفته و دقیق اندازه‌گیری است که با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ساخت‌وساز و عمرانی جایگزین ابزارهای دستی اندازه‌گیری مثل تراز دستی شده است. امروزه اکثر پیمان‌کاران و معماران از تراز لیزری برای تراز کردن سطح، میزان و ایجاد شیب و یا عمود کردن سطوح مختلف استفاده می‌کنند.

دریل برقی

تومان
امروزه یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنایع و کارگاه‌های مختلف از جمله نجاری، آهنگری، مکانیکی و... دریل‌ها هستند که امروزه علاوه بر سوراخکاری، با اضافه کردن متعلقات یا ایجاد تغییراتی کوچک در ساختار آنها به عنوان پولیشر، گردبر و حتی اره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دریل چکشی

تومان
دریل چکشی نوعی وسیله خاص برای سوراخ کردن سطوح سخت با ضخامت بیشتر همچون مصالح ساختمانی می باشد که عمل سوراخ کاری خود را به صورت چرخش مته و همراه با ضربه زدن های پیاپی بصورت عمودی بر روی سطح مصالح ایجاد می کند و اصولا از قابلیت ضربه زدن خودکار نیز برخوردار است.

دریل شارژی

تومان
دریل‌های شارژی با باتری کار می‌کنند و برای دریل‌کاری در جاهایی که دسترسی به برق نیست، استفاده می‌شوند؛ یکی از کاربردهای اصلی آن‌ها، باز و بسته کردن انواع پیچ‌ها است، به همین جهت به پیچ‌بند یا دریل پیچ گوشتی شارژی نیز معروفند.

فارسی بر

تومان
اره فارسی‌بر از مهم‌ترین دستگاه‌های نجاری بوده که وجه تمایز آن با سایز ابزار‌ها، امکان برش دقیق با زوایای به‌ خصوص با سرعت بسیار بالا است. با استفاده از اره فارسی بر می‌توان برش اریب، عمودی، افقی، فارسی و ترکیب برش اریب و 45 درجه را ایجاد کرد

فرز

تومان
سنگ فرز، از ابزار کار بسیاری از مشاغل مانند آهنگری، خودروسازی، جواهر سازی، ساختمان سازی، نجاری، فلزکاری، کاشی کاری و … است. این ابزار چند کاره جزو ابزارهای سایشی و برشی است که کاربردهای فراوانی دارد.

قاپک برقی

تومان
این دستگاه برای بلند کردن و جابه جا کردن قطعات بزرگ و سنگین شیشه ای، و یا هرگونه سطوح غیر متخلخل و صیقلی به کار می رود. قاپک برقی شرکت برنا گستر در مدل ها و سایزهای مختلف، با توانایی های منحصر به فرد ساخته شده، و کاملا با نمونه های اروپایی قابل رقابت می باشد.

متر لیزری

تومان
متر لیزری همان‌طور که از نامش مشخص است مجهز به فناوری لیزر است و با استفاده از اشعه (پرتو) نور قادر است تا با سرعت بالا و دقت فوق‌العاده اندازه‌های مورد نظر را به شما بدهد.

مینی فرز

تومان
مینی فرزها یا همان مینی سنگ ها ابزار برقی چند منظوره برای برش و سایش فلزات ، سنگ ، چوب و پلاستیک به کار می رود.